Odpowiedzi

2010-01-06T17:22:36+01:00
Pamiętaj aby zabrać ze sobą potrzebny sprzęt.
Unikaj zwisających z drzew lian gdyż może to być wąż.
Znajdź otwartą przestrzeń i rozpal ognisko, które będzie widoczne z daleka.
Znajdź pitną wodę.
Zbuduj schronienie.
Nie jedz nic czego nie znasz.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:25:12+01:00
1. przygotuj na podroz plecak
2. wez srodek na owady
3. spakuj kompas
4. zaopatrz sie w wode pitna i jedzenie
5. zabierz mape
6. wez okrycie na głowe
7. nie zbaczaj z wyznaczonego kursu
8. nie zaczepiaj zwierzat zyjacych w dzungli
9. nie jedz, ani nie pij tego, co jest w dzungli
10. zaopatrz sie w odpowiedznie buty i ubiór
4 4 4