Odpowiedzi

2009-09-21T14:19:20+02:00
1km=10000cm
20s=0.2..ds
2Ms=0.002ms
5kg=.500dag
1 5 1
2009-09-21T14:46:16+02:00
1 km= 1000m=100000cm
20s=2ds
nie wiem
5 kg = 500 dag
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T15:15:43+02:00
Patrzysz na przedrostek.

Deko = dziesięć. Przykład 1 dekaGRAM = 10 GRAMów
Kilo = tysiąc . Przykład 1kiloGRAM = 1000 GRAMów
Mega = milion
Giga = miliard

1km=1000m=10000dm=100000cm
20s=20000ms ( chyba chodziło ci o ms, a nie ds)
2Ms=0,002s
5kg=0,05dag
1 5 1