Odpowiedzi

2010-01-06T17:27:08+01:00
1 - 4min.
74-4=70min
70:4=17h 30min
12:00+17:30=5:30
Chyba tak jakos :)
Ale nie wiem dokladnie czy tak bo ja teraz tez biore takie zadania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:29:38+01:00
NY 74W
Paryż 4E 12.00
74°+ 4° = 78°(dodaje ponieważ miejscowości leżą na przeciwnych półkulach, jeżeli punkty leżały by na tej samej pólkuli wtedy bśmy odejmowali)
1° to 4min
78° to x min
x = 4*78 = 312min = 5h 12min
12.00 - 5h12min = 6.48 (odejmuje ponieważ im bardziej na wschód tym godziny są późniejsze, a na zachód czasy są wcześniejsze)