Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T14:35:52+02:00
Moim zdaniem jak najbardziej można. Trzeba porozmawiać z nietolerującą osobą ale jeżeli ona nie jest w towarzystwie znajomych. Można zaprosić ją na pizze i omówić parę spraw. Jeżeli nastawienie tej osoby zmieni się to i jej znajomi będą dla Ciebie normalni, bo koleżanka (kolega) jest dla nich prowodyrem, a żeby się przypodobać robią to co im każe.
1 3 1
2009-09-21T14:47:52+02:00
Po 1 uczyc sie szacunku dla drugiej osoby
Po 2 powinniśmy starać się poznać i zrozumieć na czym polega odmienność tej drugiej osoby.
1 2 1
2009-09-21T14:55:05+02:00
Praca na 5,5 znajdziesz na sciaga.pl