Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T14:44:42+02:00
Mieliśmy to samo więc Ci podam: Uważam Ze nazwano ten utwór hymnem ponieważ jest on o niezwykłym uczuciu które w pewnym momencie przychodzi do każdego człowieka. Jest to pieśń o powszechnej wartości która daje nam pewien znak że jest to hymn.
143 4 143
fajo
Supcio dziena :^)
dziena
Dzięki :)
Niema to jak połączyć oba komentarze by móc zrobić jedno uzasadnienie dzięki :)
2009-09-21T14:58:18+02:00
'Hymn o miłości' jest hymnem poniewaz zawiera on cechy hymnu.
Jest to utwór uroczysty i powszechnie uznaje wartość jaką jest miłość.Wychwalą ją, a także wymieniając cechy,próbuje wytłumaczyć czym ona tak na prawde jest.
106 4 106
dziękujeee :D
dzięki
Niema to jak połączyć oba komentarze by móc zrobić jedno uzasadnienie dzięki :)