Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:32:11+01:00
Myślę,że bogactwo nie daje szczęścia.
Szczęście to coś co sprawia,że jesteśmy szczęśliwi,radośni i uśmiechnięci.Pieniądze mogą nam przynieść radość ale tylko na krótką chwilę.
Dzięki bogactwu możemy dużo zyskać ale nie zyskamy za to przyjaciół,kolegów.
Szczęścia trzeba szukać i trzeba je zdobyć nie można go kupić.
Częściej to ludzie normalni czyli tacy którzy nie wychwalają się czego to nie maja są szczęśliwi.Chociażby nie wiadomo jakie sumy obstawiało się za szczęście to i tak go za nic nie kupimy.Często dzieci bogatych rodzin są nieszczęśliwe z tego powodu,że rodzice ciągle pracują by niczego nie zabrakło.W ciągłym pędzie za pieniedzmi zapominamy o naszych najbliższych i o tym co naprawdę jest w życiu ważne.
2010-01-06T17:34:21+01:00
Według mnie bogactwo zadnemu człowiekowi nie daje szcząścia , poniewaz niektorzy ludzie przyjaźnią się z osobą bagatą tylko ze względu na jej pieniądze . I to nie są prawdziwi przyjaciele .Będąc bogatym nie mozna niekomu wierzyc , niekomu ufac .
;)