Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:24:46+01:00
Salomonowa mądrość doprowadziła mnie do zwycięstwa.
Każdy zazdrości mi mojej salomonowej mądrości.

Nauczyciel wydał na mnie salomonowy wyrok.
Zastosuję wobec ciebie salomonowy wyrok.
25 1 25
2010-01-06T17:27:54+01:00
Salomonowa mądrość- wielka i rozległa mądrość
salomonowy wyrok- wyrok sprawiedliwy i słuszny
3 1 3
2010-01-06T17:29:26+01:00
Salomonowy wyrok-

2 lata temu moi koledzy rozbili szybe nie przyznajac sie do tego,wina zostali obarczoni niewinni. Po paru latach przyznali sie do tego i wreszcie zapadl salomonowy wyrok.

salomonowa madrosc-



Mój kolega z klasy osiaga najlepsze wyniki z nauki z szkoly i po za nia jest jak salomonowa madrosc.
3 1 3