Odpowiedzi

2010-01-06T17:33:40+01:00
Rośliny motylkowe: lucerna mieszańcowa, koniczyna biała, białoróżowa, komonica, esparcetan
Rośliny cukrodajne: trzcina cukrowa, burak cukrowy
Trawy:perz,kukurydza zwyczajna
Kauczuk:figowiec sprężysty,kok-sagiz, krym-sagiz
Rośliny włókniste: konopie,len,agawa, bawełna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:33:53+01:00
Rośliny motylkowe: bób, groszek, fasola, soczewica, soja
Rośliny cukrodajne: buraki cukrowe, trzcina cukrowa,
Trawy: jęczmień, pszenica, owies
Kauczuk:figowiec sprężysty, kauczukowiec, maniok
Rośliny włókniste: bawełna, len, juka,

1 5 1