Odpowiedzi

2010-01-06T17:27:03+01:00
Trapez
P= 1/2 * (a+b) * h
Kwadrat
P= a*a
Romb P= a*h
Prostokad P = a*b
deltoid P = 1/2 * d1 * d2
Równolegloboku P= a*h
Koła P= pi * r do kwadratu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:27:42+01:00
Trapez
P=½(a+b)h
Obw=a+b+c+d - suma wszystkich boków
Kwadratu
P=a²
Obw=4a
Rombu
P=½*d₁*d₂
P=ah
Obw=4a
Prostokąta
P=ab
Obw=2(a+b)
Deltoidu
P=½*d₁*d₂
Obw=2(a+b)
Równoległoboku
P=h₁*a
P=h₂*b
Obw=2(a+b)
Koła
P=πr²
Obw=2πr
1 5 1
2010-01-06T17:30:09+01:00
Trapeza p=1/2*(a+b)*h
Kwadratu p=a*a
Rombu p=a*h
Prostokąta p=a*b
Trapezu p=1/2*(a+b)*h
Deltoidu
Równoległoboku p=a*h