Prosze o odpowiedzi na te pytania:
1.Wymień trzy zwierzęta Robinsona.
2.Wymień co najmniej 4 wynalazki Robinsona. (na wyspie)
3.Dlaczego Piętaszek nazywa się Piętaszek?
4.Czy Piętaszek był ludożercą ? ?
5. Dlaczego ojciec Robinsona nie chciał żeby Robinson został podróżnikiem ?

pytania doczyta lektury pt ''Przypadki Robinsona Crusoe''
prosze o krótkie odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:34:14+01:00
1.kozy, zające
2 ogien, pomieszczenie, ozdoby, garnki, naczynia, kalendarz
3. ponieważ robinson spokkał go w piątek
4. nie nie był
5.ponieważ jedo starszy syn był i zginął w podróży
2 5 2
2010-01-06T17:35:04+01:00
1. papuga, pies, małpa
2.parasol, meble, mieszkanie, ogień
3. ponieważ rodzice dali mu tak na imię
4. nie
5. ponieważ uważał to zadanie (zawód) za stratę czasu
3 2 3