Odpowiedzi

2010-01-06T17:35:25+01:00
Macedonia, Tracja, Epir, Tesalia, Grecja Centralna, Attyka, Peloponez, Wyspy Jońskie i Egejskie
13 5 13
2010-01-06T17:35:37+01:00
Grecja Północna (Macedonia i Tracja)
Grecja Środkowa (Epir, Tesalia, Grecja Centralna i Attyka)
Grecja Południowa (Peloponez)
wyspy egeiskie jonskie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:39:30+01:00
Tracja, macedonia , Półwysep Chalcydycki, Kasandra, Longos ,Athos ,Epir i Tesalia
karnania, Attyka, Beocja, Doryda, Etolia, Fokida, Lokryda.Zatoka Koryncka, Zatoka Sarońska, Zatoka Ambrakijska, Ateny.
1 5 1