Prosze by napisali te osoby które wiedzą jak to zrobić
zadanie jest takie:::
mam wybrać państwo ameryki i napisać zaproszenie dla turystów do tego państwa.
przypominam że jak będzie żle to zrobione to natychmiast SPAMMM na pierwszym miejscu a jak będzie prawidłowa i i godna najlepszej daj naj naj!!
bardzo DUŻO PUNKTÓW DAŁAM AŻ 400 CHOCIAŻ SAMA W TO NIE WIEŻE I ZA RO MA BYĆ TO ZROBIONE SOLIDNIE I NIE CHCE WIDZIEĆ JAKIŚ NIE WIEM
ALBO CO INNEGO MAM NADZIEJE ŻE DOTARŁO INACZEJ KTOŚ Z WAS POŻAŁUJE .........PA Z GÓRY DZIEKUJE

2

Odpowiedzi

2010-01-06T18:03:26+01:00
Drodzy Turyści!
Nowy Jork (New York). Miasto położone w Stanach Zjednoczonych. Liczy bardzo dużo ludzi około 10 890 527. Zaliczany do najgęściej zaludnianych miast Stanów Zjednoczonych. Misto założone w 1614 przez Holendrów na wyspie Manhattan. Głónymi atrakcjami są: Empire State Building, Times Square, Radio City Music Hall, Statua Wolności, Ellis Island, Wall Street, siedzibę ONZ, Muzeum Historii Naturalnej, katedrę św. Patryka i most brooklyński. Miasto zasługuje na kolejnych turystów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T18:30:20+01:00
Szanowni turyści !
Zapraszam wszystki turystó ,którzy niebyli w USA(amertyka) ale tagże ,osoby które widziały te państwo.Państwo te jest trzecip państwem pod względem wielkości.Państwo te ma wiele miejsce,które są warte odpwiedzenia .Jednym z ważnych miejsc jest Waszyngton w tym miejscu nie ma wielkich drapaczy chmur ,koniecznie trzeba tam zwiedzić bibliotekę kongresu, uniwersytet Johna Hopkinsa, bank światowy, katedre narodową, katedrę Sw. Mateusza, Muzeum Narodowe, a także wiele innych interesujacych budowli.Innym ważnym miejscem jest Nowy Jork ,będąc tam koniecznie trzeba zwiedzić Empire State Building, słynną na całym świecie statuę wolności, Wall street, katedre św. Patryka, most brooklyński oraz Central Park .To są niektóre z paowodów zwiedzenia USA(ameryki).Zapraszzam jeszcze raz wszystkich do USA

licze na naj:D
bo sie trochę napisłam:D
ale sama pisałam tylko zabytków poszukałam
2 5 2