Odpowiedzi

2010-01-06T17:40:33+01:00
Nie nie zgadzam się z tym.
Bez pieniędzy nie zajdziesz daleko :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:41:42+01:00
Tak ponieważ, szczęście morze dać tylko Miłość i wierność nam 2 osoby.



dobrze napisane dostałam za to 5
2010-01-06T17:42:08+01:00
Nie zgadzam się z tym ponieważ bez pieniądzy nie ma nić.
nie było by leków jak ktoś by zachorował. byśmy chodzili nago gdyby nie pieniądze. ale jak ktoś ma ich za dużo to możę się nimi przechfalać.