Odpowiedzi

2009-09-21T15:21:01+02:00
1. król,cesarz,książe
2. Wlk Brytania,Belgia, Dania Hiszpania,Holandia,Luksemburg, Norwegia,Szwecja,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T16:20:59+02:00
1. Car, król, książę
za monarsze uważa się także:
cesarz,maharadża, emir, sułtan, kalif, szejk, szach, faraon

2.
# Księstwo Andory
# Królestwo Belgii
# Królestwo Danii
# Królestwo Hiszpanii
# Królestwo Niderlandów
# Księstwo Liechtensteinu
# Wielkie Księstwo Luksemburga
# Księstwo Monako
# Królestwo Norwegii
# Królestwo Szwecji
# Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
# Państwo Miasto Watykańskie