Odpowiedzi

2010-01-06T17:54:43+01:00
Pasma górskie:
• Himalaje
• Góry Pontyjskie
• Góry Taurus
• Góry Elburs
• Góry Hindukusz
• Góry Zagros
• Góry Sulejmańskie
• Góry Karakorum
• Góry Arkańskie
• Góry Tien-szan
• Góry Ałtaj
• Sajany


Wyżyny:
• Anatolijska
• Armeńska
• Irańska
• Pamir
• Mongolska
• Tybetańska
• Kaszgarska
• Dżungarska
• Cajdamska


Niziny:
• Zachodniosyberyjska
• Turańska
• Północnosyberyjska
• Chińska
• Mezopotamska
• Hindustańska

Dżungarska Kotlina, Junggar Pendi
Kotlina Kaszgarska
Kotlina Fergańska
Kotlina Cajdamska
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:57:41+01:00
Góry: Czerskiego, Himalaje, Kaukaz, Pamir
Wyżyny: Środkowo-Syberyjska, Irańska, Tybetańska, Armeńska
Niziny: Gangesu,Turańska, Chińska, Indusu
Kotliny: Dżungarska, Kaszgarska, Fergańska, Tarymska
16 4 16