Odpowiedzi

2010-01-06T18:02:04+01:00
Jowisz (grecki odpowiednik:Zeus)
Junona (Atena)
Minerwa (Hera)
Ceres (Demeter)
Pluton (Hades)
Mars (Ares)
Wulkan (Hefajstos)
Merkury (Hermes)
Wenus (Afrodyta)
Diana (Artemida)
Westa (Hestia)
Wiktoria (Nike)
Fortuna (Tyche)
Amor (Eros)
Bachus (Dionizos)
Naptun (Posejdon)
Parki (Mojry)
Furie (Erynie)
Gracje (Charyty)
Faun (Pan)

myślę, ze więcej nie będzie Ci potrzebne ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:25:50+01:00
HESTIA-WESTA-bogini domu i rodziny
POSEJDON-NEPTUN-bóg morza,wzniecał i uciszał burze morskie
WENUS-bogini miłości,opiekunka żeglarzy
MINERWA-bogini pokoju i słusznej wojny,uosobienie mądrości
APOLLON-APOLLO-bóg poezji i sztuk pięknych,wróżbiarstwa,mądrości,lekarz choró ciała i dyszy
ARTEMIDA-DIANA-bogini łwów,władczyni lasów,uzdrowidzielka
DEMETER-CERES-bogini płodności
JOWISZ-najważniejszy bóg,zjawisk atmosferycznych,płodów rolnych,strażnik ustaw i praw
WULKAN-bóg kowali,opiekun rzemiosł
DIONIZOS-bógwina,sił natury,plonów
ARES-MARS-zaborczy bóg
MERKURY-poseł bogów,odprowadzał dusze zmarłych w zaświaty,bóg handlu,kupców,bogactwa,rzeczy znalezionych i przywłaszczonych,złodziei,mówców

Mam tylko takie informacje odnośnie twojego pytania,mam nadzieję,że ci pomogą w twojej pracy.POZDRAWIAM.
1 1 1