Odpowiedzi

2010-01-08T13:57:56+01:00
Nie wycinaj jodły
ani innych drzew
kolego bo ci
los nie wywróży nic dobrego

Nie wycinaj jodły
nie pal siana
lep bałwana
i pij do rana



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:14:20+01:00
Jodły wycinanie
przyrody niszczenie
może byś pomyślał
dlaczego się tak dzieje

Jak tak dale pójdzie
zabraknie powietrza
wtedy nie pomoże nawet
żadna piła dlatego w tych drzewach
drzemie taka siła

Przyroda jest tylko jedna
a jodeł niewiele
sadźmy za tem drzewa mili przyjaciele...