Odpowiedzi

2010-01-06T17:59:01+01:00

- kultywowanie tradycji
- danie o czystość języka
- godne reprezentowanie narodu w kraju jak i zagranicą
- dbanie o mienie państwowe
- aktywny udział w jej rozwoju i promowaniu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:01:36+01:00
Silni i odwazni moga sluzyc ojczyznie poprzez udzial w wojnach.
madrzy i wyksztalceni moga podnosic moralnosc spoleczenstwa, pomagac w ksztalceniu obywateli.