Odpowiedzi

2009-09-21T15:58:55+02:00
Z punktu widzenia księży nie ma czegoś takiego jak wierzący nie praktykuący... albo wierzysz i chcesz spotykać się z bOgiem albo nie... to jest wybór
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T16:01:35+02:00
Moim zdaniem musi się wyrażac , bo chodząc na msze św , modląc się rano i wieczorem pokazujemy Bogu , że go kochamy .
Modlitwa i uczestnictwo we mszy św. jest podziękowaniem za dar życia jaki na Pan Bóg dał.
Można wierzyc w Boga bez modlitwy i bez uczestnictwa w mszy św, lecz ta wiara wcale nie będzie taka najszczersza .
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T17:59:31+02:00
Moim zdaniem chodzenie do koscioła w niedziele nie jest żadnym odklepywaniem . Do kościoła idzie się poto aby porozmawiać z bogiem i przjąć sakrament Komuni św
3 3 3