Odpowiedzi

2010-01-06T18:04:37+01:00
Jednokomórkowe to :
1. Okrzemki
2. toczki
3.Strętnice
A wielokomórkowe to:
1.Ramiennica
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:05:34+01:00
Glony jednokomórkowe
Eugleniny
Chryzofity

glony wielokomórkowe
zielenice: gałęzatka, skrętnica, ulwa, ramienica
brunatnice: listownica, morszczyn
krasnorosty: widlik, rurecznica

Zielenice jedno i dwu komórkowe glony
2010-01-06T18:09:32+01:00
Jednokomórkowe różnowiciowce, złotowiciowce
Wielokomórkowe brunatnice i krasnorosty