Dlaczego nie mogę odtworzyć slajdów? Pobranych z e-mailu?Mam program Microsoft Word.Odtwarza się,ale nie ma tam nic tylko zamiast zdjęć,notek itd,
Jakieś znaki arabskie,hińskie,włoskie do wyboru do koloru.a nie ma polskiego;/
Nic nie można przeczytać..z tych znaków..dlaczego tak jest? Pomóżcie!
Dodam,że jak naciskam na ten slajd dobra otwiera się,potem wyskakuje okienko: WYBIERZ KODOWANIE,KTÓRE UŁATWI ODCZYTYWANIE PLIKU.
no i tam są różne języki a w nich znaki;/
nie ma polskiego.
są tylko takie znaki np: ą, * , czarne punkcniki, ---------- ,jakieś dzwine znaki..
Dlaczego tak jest???
Dam dużo punktów,! pomóżcie!!

2

Odpowiedzi

2010-01-06T18:01:49+01:00
Musisz zainstalować polskie znaki lub coś nie tak jest ze slajdem, a sam możesz tam zrobić slajd? Jak nie znajdź jakiś inny program lub nowsza wersie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T23:40:33+01:00
Morze te slajdy są po prostu zapakowane i musisz je wypakować
prawy wypakuj albo zle ci się pobrało spróbuj jeszcze raz
1 1 1