Proszę o przetłumaczenie słówek z angielskiego.
NIE TRANSLATOREM!!!

Rural landscapes, cottage, field, footpath, gate, hedge, hill, lane, stream, village, wood
Urban landscapes, advertisement, bus stop, pavement, pedestrian crossing, postbox, road sing, roadworks, rubbish bin, street lamp, traffic lights

2

Odpowiedzi

2010-01-06T18:18:06+01:00
Witam!

Wiejskie krajobrazy, domek, pole, ścieżka, brama, żywopłot, wzgórze, uliczka, strumień, wieś, drewniane pejzaże miejskie, reklama, autobus zostają, chodnik, przejście dla pieszych, skrzynka pocztowa, droga śpiewają, treningi na szosie, pojemnik na śmieci, latarnia uliczna, światła sygnalizatora


Prosze bardzo pewny jestemn kazdej odp. na 100%

pozdro! i poprosze o gwiazdeczki na 5 i najlepsza odpowiedź ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:21:59+01:00
Rural landscapes-wiejskie krajobrazy
cottage-domek na wsi
field-pole
footpath-ścieżka
gate-brama
hedge-żywopłot
hill-wzgórze
lane-linia
stream-strumień
village-wioska
wood -drewno
Urban landscapes-krajobrazy miejskie
advertisement-reklama
bus stop-przystanek
pavement-chodnik
pedestrian crossing-przejście dla pieszych
postbox-skrzynka na listy
road sing-znak drogowy
roadworks-roboty drogowe
rubbish bin-kosz na śmieci
street lamp-lampa uliczna
traffic lights-sygnalizacja świetlna