Przeprowadz proste doświadczenie biologiczne, którego celem bedzie weryfikacja hipotezy ;
Pędy rosna zawsze w górę,a korzenie w dół bez względu na położenie
...............
Proszę o zrobienie zadania na dzisiaj ;))
Bardzo proszee i dziekuuje.;]]
:Ppp

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T16:06:46+02:00
Pędy rośliny rosną w górę, ponieważ "potrebują światła słonecznego, a korzenie w dół dlatego, że ich muszą pobierać wodę z gleby
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T16:23:27+02:00
Pędy rosną w górę do słońca a korzenie w dół żeby mogły pobierać wodę
1 5 1