Odpowiedzi

2010-01-06T18:17:43+01:00
Robi mi się ciepło w sercu. Kojarzy mi się to z rodziną przyjaciółmi, prezentami i o cieple kiedy wszyscy zasiadamy do wigilijnego stołu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:21:31+01:00
Święta to najlepszy czas w życiy człowieka. Jest to czas spędzony w gronie najbliższych. Dzielimy się wtedy opłatkiem i rozmawiamy o trudach. Za oknem śnieg, a ja czuję rodzinne ciepło. Niesamowite opowieści babci to niejedyne atrakcje tego wieczoru.