Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • wruu
  • Początkujący
2010-01-06T18:16:51+01:00
Juliusz Cezar padł ofiarą spisku, który przygotowali zwolennicy senatu, w obawie, że ogłosi się on królem. Do grupy przeciwników Cezara należał również uchodzący za jego przyjaciela Marek Brutus.
3 5 3
2010-01-06T18:22:38+01:00
Oznacza to największe zdrady.Judasz - wierny uczen Jezusa któremu powieżono sprawy ekonomiczne wspólnoty zdradził swojego guru.. za cenie niewolnika.
3 4 3