Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T16:06:53+02:00
~wstręt-zachwyt
~miłość-nienawiść
~tęsknota-bliskość
~nadzieja-brak wiary
~zmartwienie-radość
~ulga-ciężar
~nienawiść-miłość
6 4 6
2009-09-21T16:10:29+02:00
~wstręt-zachwyt
~miłość-nienawiść
~tęsknota-przesyt
~nadzieja-apatia
~zmartwienie-lekkoduch
~ulga-stres
~nienawiść-miłość
1 1 1
2009-09-21T16:32:06+02:00
~wstręt- odraza
~miłość- nienawiść
~tęsknota-
~nadzieja- wiara
~zmartwienie- szczęście
~ulga-
~nienawiść - miłość
1 1 1