1.Czworokąt wypukły , który ma boki równej długosci i dwa kąty rozwarte jest
a.latawcem
b.rombem
c.kwadratem
d.prostokatem.

2.Obwód równeległoboku o bokach długosci
7cm i 1.5dm jest równy
a.8.5cm
b.22cm
c.105cm
d.4.4cm

3. Które kąty mogą byc katami czworokatsa:
a.40,60,50,30(stopni)
b.60,50,70,100(stopni)
c.60,120,100,80(stopni)
d.100,90,100,90(stopni)

4. Obwód rombu jest równy 56cm, a jego pole wynosi 140cm(kwadratowych). wysokosc rombu ma długosc
a.14cm
b.28cm
c.20cm
d.10cm


POMÓZCIE MI TYLKO JAK NAJSZYBCIEJ:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:27:46+01:00
1
odp B
kwadrat i prostokąt nie pasuje mają kąty proste w latawcu(deltoidzie) są różne boki
2
7+15+7+15=44 cm
3
suma kątów musi mieć 360 stopni
a. odpada (suma kątów 180)
b odpada
d odpada
prawidłowa odp C
4
odp D
obwód 56/4=14
wysokość=10 bo 14*10 =140
2010-01-06T18:32:04+01:00