Wyobraź sobie, że znalazłeś się na bezludnej wyspie. Morze wyrzuciło na brzeg: jeden sznurowany but, pustą puszkę po konserwach, agrafkę, okulary i lustro w ramie. Podaj co najmniej jeden sposób nietypowego wykorzystania każdego przedmiotu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:22:15+01:00
But : aby rozbijać kokosy
puszka : jako nóż ciąć tym ostrym końcem
agrafka: do rozcinania ryb
okulary - kierowani promieni słonecznych na kamień aby rozpalić ogień
lustro w ramie: aby położyć ryby aby nie były brudne w piasku
27 3 27
2010-01-06T18:56:04+01:00
Okyular: aby podstawiać okulary do słońca żeby było ognisko
Puszka i but : aby służył jako szklanka lub do wsadzenia kokosa żeby nie wylatywał jak go się będzie rozbijało butem
lustro: aby służył jako dach ( patyki będą go potrzymywać)
agrfka:do rozcięcia ryby żeby mić mięso
43 2 43