Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:29:25+01:00
Nie przejmować się osobami komentującymi negatywnie.
Przyjaźń to najlepsza sprawa w życiu. Warto mieć przyjaciela.
Myśl pozytywnie. Dobra motywacja to podstawa.
Hardo stąpać po ziemii.
Posłuchać rady innych lub ich zrozumieć.
Rodzina wspiera w każdej sytuacji jednak warto polegać na sobie i nie przejmować się innymi. Być niezależnym.

W formie okoliczniku. Może ci się przyda.
2010-01-06T18:35:28+01:00
Nie przejmuj sie niepowodzeniami.
Bądz optymistą.
Nie myśl o nieszczęściu.
Bądz otwary dla innych.
Ciesz się nawet njamniejszym szczesciem.
Łap szczescie za ogon:)

Mysle że pomogłam!