Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:32:16+01:00
1.Słuchaj uważnie co mówi oprowadzający
2)Wyłącz telefon i nie rób zdjęc w muzeum
3)Oglądaj uważnie wszystko co znajduję się w muzeum
4)Jeżeli czegoś nie wiesz-pytaj!
18 3 18
2010-01-06T18:34:25+01:00
- zwracaj uwag na zeczy ktore przyciagaja twoj wzrok
-wiele zeczy w muzeum staje sie ciekawych po przeczytaniu troche o nm wiec czytaj przynajmnie 2 pierwsze zdania moze cie zaciekawia
15 2 15
2010-01-06T18:34:25+01:00
Jak szybko to szybko. Lecimy :
-Powinieneś słuchać przewodnika(jeżeli go bedziesz miał) żeby widzieć o co chodzi zobaczysz że bedzie fajnie,
-Nie patrzyć na inne rzeczy niż właśnie ktoś o tym mówi,
-Doceniać przedmoty które sie tam znajdują,
-Nie jeść ponieważ możesz nakruszyć albo coś podobnego bo i ty nie chciałbys chodzć i oglądąć przedmotów i stawać na okruszkach chleba,
-zachowywać się kulturalnie ;)

Jak jeszcze coś chcesz to pisz. OK? ;)
19 3 19