Zastanów się nad szerszym znaczeniem pojęcia 'teatr' nie tylko w sensie miejsca , budynku. Weź pod uwagę zastosowania tego słowa w poniższych zdaniach.

1. Teatr Szekspira nigdy się nie zestarzeje .
2. Kilku młodych aktorów złożyło podanie o pracę do dyrekcji tematu.
3. Po teatrze poszliśmy na długi wieczorny spacer.
4. Wczoraj rozpoczął się generalny remont najstarszego teatru w mieście .
5. Dzisiejsza dyskusja klasowa to był niezły teatr .

Bardzo proszę o pomoc.~~!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:32:29+01:00
1. Teatr Szekspira nigdy się nie zestarzeje . - teatr jako twórczość sceniczna danego autora
2. Kilku młodych aktorów złożyło podanie o pracę do dyrekcji tematu. - teatr jako instytucja zajmująca się wystawianiem sztuk
3. Po teatrze poszliśmy na długi wieczorny spacer. - jako przedstawienie
4. Wczoraj rozpoczął się generalny remont najstarszego teatru w mieście . - jako budynek
5. Dzisiejsza dyskusja klasowa to był niezły teatr . - jako zaskakująca sytuacja
87 4 87
2010-01-06T18:41:07+01:00
Tetr to rodzaj sztuki widowiskowej, ale także sam spektakl teatralny lub też budynek, w którym on jest grany.
Dla wielu ludzi teatr to magiczne miejsce, obcowanie ze sztuką i niesamowite wrażenia
27 3 27