Z każde zestwu nazw obiektów geograficznych wykreśl jedną nazwę niepasującą do pozostałych. Uzasadnij swój wybór.

1. Wyżyna Brazylijska, Appalachy, Andy , Wyżyna Patagońska
2. Orizaba, Cotopaxi, Aconcagua, Popocatepetl
3. Huron, Ontario, Kolorado, Erie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:32:38+01:00
1. Appalachy, gdyż leżą w Ameryce Północnej, pozostałe zaś w Ameryce Południowej.
2. Aconcagua, gdyż pozostałe to wulkany, a Aconcagua to szczyt.
3. Kolorado, gdyż pozostałe to jeziora, a Kolorado to rzeka.
1 5 1
2010-01-06T18:34:38+01:00
1. Appallachy- to góry w A. północnej, reszta jest w poludniowej
2. Kolorado- ten stan lezy w srodku USA, reszta przy granicy
3.Kolorado- to rzeka na zachodzie Ameryki, reszta jest na wschodzie
2010-01-06T18:38:32+01:00
1. nie pasują Appalachy, ponieważ są w Ameryce Płn, a reszta jest w Ameryce Płd.
2. nie pasuje Aconcagua, ponieważ to szczyt, a reszta to wulkany.
3 nie pasuje Kolorado, ponieważ to rzeka, a reszta to jeziora.
;)