Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T16:15:00+02:00
*Gniew - złość , niezadowolenie , wzburzenie , oburzenie , wściekłość , rozwścieczenie , irytacja , poirytowanie , podrażnienie , rozdrażnienie , zdenerwowanie , nerwy ,
*Smutek-smuteczek , zasmucenie , przygnębienie , zgnębienie , depresja , rezygnacja , apatia , zniechęcenie , załamanie , (czarna) melancholia , melancholijność , gorycz , rozgoryczenie , zgorzkniałość , rozżalenie , żal , żałość , żałosność , osowiałość , splin , chandra , weltszmerc , smętek , tęsknota , tęsknica , frasunek , boleść duszy , dołek psychiczny
*Strach- lęk , przestrach , obawa , trwoga , bojaźń , panika , przerażenie , popłoch , groza , zgroza , histeria , niepokój , zaniepokojenie , zdenerwowanie , cykor
*Radość -rozradowanie , szczęście , szczęśliwość , uciecha , wesołość , błogość , rozkosz , euforia , zadowolenie , satysfakcja

Możesz je spokojnie przepisać, bo są sprawdzone... Ze strony, które generuje synonimy ;)
8 3 8
2009-09-21T16:16:05+02:00
Gniew - złość, oburzenia
Smutek - przygnębienie, żal
Strach - obawa, lęk
Radość - szczęście, euforia
2 3 2
2009-09-21T16:17:32+02:00
Gniew-złość, wściekłość
smutek-tęsknota,żal
strach- panika,przerarzenie
radość-przyjemność,zadowolenie

tu są http://synonimy.ux.pl/
2 3 2