Proszę powiedzcie mi jak się wyłącza pakiet Tanie wieczory i weekenty w sieci MixPlus?

Proszę o szybko odpowiedź bo to ważne.Przez przypadek go włączyłam i teraz nie wiem jak go wyłączyć... To jest na pewno jakiś kod, ale jaki?

2

Odpowiedzi

2010-01-06T18:34:00+01:00
Jedynym sposobem Uruchomienia Pakietu przez Użytkownika MIXPLUS jest wysłanie krótkiego kodu *121*11*03# (i zielona słuchawka ) z numeru, dla którego ma być uruchomiony Pakiet
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:36:25+01:00
Szczerze mówiąc to nie słyszałam o kodzie wyłączającym ;p
a nawet jeśli, to wątpie, że kase odzyskasz z powrotem, no ale powodzenia ;]