Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:36:14+01:00
ŻEBY ZAPOBIEC CHOROBOM BAKTERYJNYM I WIRUSOWYM NALEŻY:
-myć ręce przychodząc do domu,wychodząc z toalety i przed posiłkiem
-unikać kontaktu z osobami chorymi
-myć owoce
-pic przegotowaną wodę
-przestrzegać zasady higieny osobistej
-jeść owoce bogate w witaminy
-szczepienia ochronne
:D
4 5 4
2010-01-06T18:37:02+01:00
-> przestrzeganie zasad higieny osobistej,
-> codzienne mycie całego ciała,
-> dobieranie odpowiednich urań do warunków pogodowych
-> picie tylko przegotowanej wody
-> unikanie kontaktu z osobami chorymi
-> mycie rąk przed jedzeniem i po przyjściu do domu



;)
1 3 1
2010-01-06T20:19:26+01:00
- dobieranie odpowiednich urań do warunków pogodowych
- myć owoce
- myć ręce
- picie tylko przegotowanej wody
- przestrzeganie zasad higieny osobistej
- szczepienia ochronne
- unikać kontaktu z chorymi
2 3 2