Odpowiedzi

2010-01-06T18:37:53+01:00
Zastosowanie izotopów:
-medycyna.
-geologii
-radiodiagnostyka
-radioterapia
-medycyna nuklearna
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:38:12+01:00
- geologia i archeologia - określanie wieku organizmów, skał bądź minerałów
- medycyna - wykorzystywane do rozpoznawania i leczenia chorób
- źródło energii -w elektrowniach jądrowych
- przemysł i technika - np. dzięki zastosowaniu promieniowania o wysokiej energii można zajrzeć do wnętrza walizki bez jej otwierania
- paliwo w lodołamaczach i łodziach podwodnych
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T18:41:56+01:00

*produkcja broni masowego rażenia
*medycyna nuklearna
*geologia
*radiodiagnostyka
*radioterapia

Proszę ;)
3 3 3