Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:44:20+01:00
Od stycznia do czerwca jest 6 miesięcy
Jeśli w styczniu było x to w lutym było 2x;
w marcu było już 2*2x, czyli 4x;
w kwietniu było 2*4x, czyli 8x;
w maju było 8x*2, czyli 16x;
w czerwcu zatem było ich 16x*2, czyli 32x, ale pewny nie jestem.Równie dobrze madzianara może mieć rację.
2 5 2
2010-01-06T18:46:56+01:00
Styczeń - x
luty - 2x
marzec - 4x
kwiecień - 8x
maj - 16x
czerwiec - 32x

odp. w czerwcu strone odwiedziło 32x osób.
1 3 1