Odpowiedzi

2010-01-06T18:43:04+01:00
Popracuj z kolegą/koleżanką. Spytaj i odpowiedz o Bonving.

Masz zadawać sobie z kolegą/koleżanką nawzajem pytania o Bonving(nie wiem co to jest). Ale powinnaś miec o tym w podręczniku czy coś.
1 5 1
2010-01-06T18:43:42+01:00
Pracuj z przyjacielem. Zapytaj i odpowiedz... nie mam pojecia co to ten Bonving...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:45:35+01:00
Praca z przyjacielem.Zapytaj i odpowiedz na pyt.na temat Bonving.

robisz to z kumplem z ławki.
On ci zadaje pytanie na team " Bonving" chyba to zle napisałes bo nie wiem co to jest... ; /a ty na nie odp. Jeśli to jest z ksiązki to pewnie powyżej jest tekst on ci pomoże
1 5 1