Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:43:45+01:00
Jest wiele opcji.

Np. od:
Mój ***
Moja ***
Ten ***
Ta ***
Wygląda on...
Wygląda to...
Jest to...
Wyobrażam to sobie jak...

Jeżeli zrozumiałam, o co chodzi.. ;]


*** = nazwa przedmiotu.
3 3 3
2010-01-06T18:47:45+01:00
Możesz go zacząć tymi frazami:
-wymyślony przeze mnie przedmiot...
-przedmiot, który sobie wymarzyłem...
-ten nieistniejący w rzeczywistości obiekt...
-[nazwa] to rzecz...
-utworzony przeze mnie w wyobraźni...
-przedmiot jest podobny do...
2 4 2