Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:43:35+01:00
A)
a=23m
b=c
b=4x23m=92m
ob=23m+2x92m=23m+184m=207m

b)
Ob=59cm
a=22cm
b=22cm
c=59cm- 2x 22cm=59cm-44cm=15cm
1 5 1
2010-01-06T18:45:42+01:00
A) Podstawa : 23m
Jedno Ramię: 23m * 4 = 92m
Dwa Ramiona: 184m

Obwód: 23m + 184m = 207m


b) Jedno Ramię: 22cm
Dwa Ramiona: 44 cm
Cały Obwód: 59 cm

Podstawa: 59 cm - 44cm = 15 cm.


Trójkąt równoramienny ma identyczne ramiona, pamiętaj o tym.