Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:44:33+01:00
To na chłopski rozum chyba będzie tak(nie wiem czy π musi mieć wartość, więc zostanę przy samym symbolu):

π+π/2 = 2π/2 + π/2 = 3π/2
π+π/6 = 6π/6 + π/6 = 7π/6
π-π/4 = 4π/4 - π/4 = 3π/4
2010-01-06T18:47:00+01:00
Π= 3,14 czyli (pi)
π+π/2 3,14+3,14/2=3,14+1,57=4,71
π+π/6 3,14+3,14/6=3,14+0,523=3,6633(3)
π-π/4 3,14-3,14/4=3,14-0,785=2,355

na 99% dobrze to jest rozwiązane