Odpowiedzi

2010-01-06T18:49:36+01:00
Problemy Afryki:
-skrajne ubóstwo i głód
-brak szkół
-niepromowana równość płci i awans społeczny kobiet
-duża umieralność dzieci
-rozprzestrzenianie się HIV/AIDS, malarii i innych chorób zakaźnych
-niezapewniona ochrona środowiska naturalnego

Obecna sytuacja Afryki jest tragiczna, tyle wojen, mordów, biedy, chorób. Ludzie giną z powodów epidemii lub w wyniku krwawych wojen klanowych, religijnych i politycznych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:55:25+01:00
GŁÓD I NIEDOŻYWIENIE PAKISTAN

- Ponad 15 min dzieci cierpi z powodu niedożywienia
- Jedno na dziesięcioro dzieci umiera przed ukończeniem 5 roku życia.
- Niedożywienie, ogromne ubóstwo i zły stan wody pitnej powodują różnego rodzaju choroby
- Dzieci bardzo potrzebują opieki medycznej
miliony dzieci pracują ponad swe siły. Rodzice nie są w stanie utrzymać rodziny, dlatego posyłają je do pracy np. w warsztatach, w fabrykach dywanów, w cegielniach, kopalniach. Ich dzień roboczy liczy nawet 12 godzin. Dzieci mają świadomość, że jeśli nie zarobią pieniędzy, będą głodować. W ostatnim czasie ich liczba z ponad 3 mln W wyniku różnego rodzaju kataklizmów tysiące pakistańskich dzieci tracą rodziców oraz dach nad głową.