Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T16:31:25+02:00
A) = (2*5)⁷ = 10⁷ = 10 000 000
b) = (½*4)⁵ = 2⁵ = 32
c) = (16:8)¹⁰ = 2¹⁰ = 1024
d) = (3/5 : 1/5)⁴ = 3⁴ = 81
e) = (0.2*10)³ = 2³ = 8
f) = (-1/3 : 1/9)³ = (-3)³ = -27
g) = (-0.2 : 0.1)⁹ = (-2)⁹ = -512
h) = (4/3 * 3/4)³ = 1³ = 1
2009-09-21T16:33:56+02:00
A) 2⁷ × 5⁷ =10⁷=10 000 000
b) (½)⁵ × 4⁵ = 2⁵=32
c) 16¹⁰ : 8¹⁰=2¹⁰=1024
d) (3/5)⁴ : (1/5)⁴=3⁴=81
e) 0,2³ × 10³=2³=8
f) (-1/3)³ : (1/9)³=(-3)³=-27
g) (-0,2)⁹ : 0,1⁹=(-2)⁹=-512
h) (4/3)³ × (3/4)³=1³=1
2009-09-21T16:34:44+02:00
A) 2⁷ × 5⁷ = 10⁷ = 10000000
b) (½)⁵ × 4⁵ = 2⁵ = 32
c) 16¹⁰ : 8¹⁰ = 2¹⁰ = 1024
d) (3/5)⁴ : (1/5)⁴ = 3⁴ = 81
e) 0,2³ × 10³ = 2³ = 8
f) (-1/3)³ : (1/9)³ = -3³ = -27
g) (-0,2)⁹ : 0,1⁹ = 2⁹ = 512
h) (4/3)³ × (3/4)³ = 1³ = 1