To ceny towarow lezak68zl krzeslo22zl stolik41 hamak52 lampa135parasol289
czy kupojac lzak,stoliki hamak zaplacisz wiecej czy mniej niz 200zl
czy 1000zl wystarczy aby kupic 8 lamp
czy za stolik i 4 krzesla zaplacisz wiecej niz 120 zl
jacek za parasol i dwie lampy ogrodwe chce zaplacic o nominale 100zl .ile banknotow musi podac kasjerce/>

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T16:31:53+02:00
68 zł + 41 zł + 52 zł = 161 zł
161 < 200
Kupująć leżak, stolik i hamak zapłacisz mniej niż 200 zł.
135 x 8 = 1080
1080 > 1000
1000 zł nie wystarczy, aby kupić 8 lamp.
41 zł + 4 x 22 zł = 41 + 88 = 129 zł
129 zł > 120 zł
Tak, za stolik i 4 krzesła zapłacisz więcej niż 120 zł.
289 zł + 2 x 135 zł = 289 zł + 270 zł = 559 zł
559 w przyblizeniu do setek daje nam 600 zł, 600\100 = 6
Musi podać kasjerce 6 banknotów.
2009-09-21T16:35:30+02:00
A) mniej niz 200 zł - 68 + 41 + 52
b) nie wystarczy by kupić 8 lapm ( 135 * 8 = 180 )
c) tak zapłacisz 129 zł
d) musi dac 6 - 100złotówek ( dostanie 41zł reszty )
2009-09-21T16:44:47+02:00
A)68+41+52=161zł odp. zapłacisz mniej niż 200 zł
b)135*8=1080zł odp.1000zł nie wystarczy na 8 lamp
c)41+(4*22)=129zł odp.za stolik i za krzesła zapłacisz więcej niż 120zł
d)289+(2*135)=559zł odp.Jacek musi podać 6 banknotów kasjerce
st. +4 razy krz. (120 zł
st + 4 krz. ( 120 zł 41 zł + 4 razy 22 zł ( 120 40 zł + 4 razy 20 zł ( 120 zł 40 zł + 80 zł w. niż 120 odp za stolik i cztery krzeszła zapłacisz tyle samo 120 zł. zad d par + 2 lampy ogrodowe (100 zł 290zł + 80 zł odp jacek za parasol i dwie lampy ogrodowe musi podać kasjerce trzy banknoty po 100 . a tak wogule to wszyscy macie żle ba my z panią to robiliśmy na lekcji jakby co
OK I SORY ŻE TAKIMI MAŁYMI LITERAMI
PISAŁAM