Odpowiedzi

2010-01-06T18:57:29+01:00
1. Na wędrówkę wybieraj się tylko z odpowiednim sprzętem.
2. Zawsze powiadamiaj inne osoby gdzie sie wybierasz
3. Bądź przyszykowany na gwałtowne zmiany pogody w górach
4. Nie zbaczaj z wyznaczonych szlaków.
5. Nie zaśmiecaj środowiska
6. Przed wyjsciem w gory zaopatrz sie w telefon alarmowy do słuzb ratowniczych
7. W razie wypadku powiadamiaj odpowiednie organy
8. Nie zrywaj kwiatków, liści itd.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:58:00+01:00
1 Kazdy turysta powinien chodzic wyznaczonymi sciezkami
2 Kazdy turysta powinien miec dobry ubior
3 Kazdy turysta powinien chodzic z mapa by sie nie zgubic
4 Turysta powinien znac numer np.GOPR-u wrazie pomocy
5 Turysta wrazie pelzajacej lub wylegujacej sie na drodze zmiji powinie tupac lub usunac ja delikatnie patykiem by go nie ukasila
6 Turysta powinien nosic ze soba cos do jedzenia i picia wrazie by sie mdlalo
7 Turysta powinien znac swoje mozliwosci i jesli nie jest sie dobrym to niechodzic trudnymi szlakami
8 Turysta ma obowiazek wrazie pozaru zadzwonic na 112 lub 998 by zawiadomic straz pozarna !


mam nadzieje ze pomoglem!
6 2 6