Odpowiedzi

2009-09-21T16:34:04+02:00
Bo eucharystia jest najważniejsza w całej mszy świętej
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T16:37:01+02:00
1. Jest to podstawowa forma dialogu z Jezusem
2. Nawoływał do tego sam Mesjasz w czasie ostatniej wieczerzy
3. Jest to jeden z wyróżników chrześcijan, dzięki praktykowaniu utożsamiamy się z tą wspólnotą
4. Eucharystia stanowi przedłużenie sakramentu pojednania, oczyszcza duszę i pomaga w samodoskonaleniu
5. Wiara bez praktyki jest martwa, zanika.
6. Eucharystia jest esencją i celem każdej mszy świętej, ofiarą Jezusa.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T17:44:22+02:00
Udział w Eucharysti jest ważny dla uczczenia pamięci ostatniej wieczerzy Jezusa