Przetłumacz tekst. (J.francuski)

Emilie adore le sport. Elle a cours au college sport-etudesde Modane dans la classe << special ski >> . Reportage.
Qu'est-ce que c'est l classe <<special ski>>?
On a cours de math, francais, anglais, musique, etc. Mais le mercredi et le vendredi, c'est special : on a trois heures de sport. Moi, j'ai cours de ski, c'est genial! >>
Emilie adore le mercredi et le nendredi !
La classe d'Emilie est super, les profs e les copainsaussi. La semaine, Emilie habite au college de Modane, et, le week-end, elle est a Lyon.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T18:59:03+01:00
Emily kocha sport. Było to w czasie Sports College-etudesde Modane w klasie "specjalny region>>. Reportażu.
Co to jest klasa <<Country ski>>?
Było to w czasie matematyka, angielski, francuski, muzyki itp.. Jednak w środę, piątek i specjalne: to było trzy godziny sportu. Mi, zajęcia z nauki jazdy, c'est genial! >>
Emilie kocha środa ...
2010-01-06T18:59:10+01:00
Emily kocha sport. Było to w czasie Sports College-etudesde Modane w klasie "specjalny region>>. Reportażu.
Co to jest klasa <<Country ski>>?
Było to w czasie matematyka, angielski, francuski, muzyki itp.. Jednak w środę, piątek i specjalne: to było trzy godziny sportu. Mi, zajęcia z nauki jazdy, c'est genial! >>
Emilie kocha środy i nendredi!
Wielkiej klasy, Emily nauczycieli e copainsaussi. Tydzień, mieszka Emilie w kolegium Modane, a weekend w Lyonie.
2010-01-06T19:08:39+01:00
Emily kocha sport. Było to w czasie Sports College-etudesde Modane w klasie "specjalny region>>. Reportażu.
Co to jest klasa <<Country ski>>?
Było to w czasie matematyka, angielski, francuski, muzyki itp.. Jednak w środę, piątek i specjalne: to było trzy godziny sportu. Mi, zajęcia z nauki jazdy, c'est genial! >>
Emilie kocha środy i nendredi!
Wielkiej klasy, Emily nauczycieli e copainsaussi. Tydzień, mieszka Emilie w kolegium Modane, a weekend w Lyonie.