Odpowiedzi

2010-01-06T19:01:07+01:00
Tak to było od jego młodości ponieważ za młodu zawsze był sam na święta albo zależało mu tylko na pieniodzach dlatego żuciła go ziewczyna
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:03:27+01:00
Scrooge traktował Boże Narodzenie inaczej ponieważ nigdy nie uczestniczył w tak wyjątkowej uczcie.Miał złe skojarzenia z dzieciństwa , ponieważ nigdy nikt nie zadbał o niego, zawsze święta spędzał sam.. Po wizycie duchów zmieniło sie jego zachowanie .