Utwórz frazeologizmy z podanych wyrazów. Pamiętaj o zastosowaniu właściwej formy gramatycznej.

garnek, nie, święty, lepić-..........
garniec, w, marzec, w, jak-........
garnek, nie, do, mieć, włożyć-.......
garnek, nie, cudze, zaglądać, w-.....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:03:54+01:00
Swieci garnkow nie lepia
W marcu jak w garncu
nie zagladac w cudze gary
59 3 59
2010-01-06T19:06:00+01:00
Nie świeci garnki lepią.
W marcu jak w garncu.
Nie mieć co do garnka włożyć.
Nie zaglądać w cudze garnki.
:D
92 4 92