POMOCY!!!! :(:( zadanie wręcz na wczoraj ;/ ;/


W jakich krainach geograficznych leżą te obiekty???
Babia Góra
Jezioro Drawsko
Jaskinia Raj
Jezioro Mamry
Łysica
Jezioro Dąbie
Grota Łokietka
Jezioro Wigry
Jezioro Łebsko
Ślęża
Maczuga Herkulesa
Jezioro Koronowskie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:19:45+01:00
Babia Góra- w Paśmie Babiogórskim Beskidu Żywieckiego, w Beskidach Zachodnich,
nad Drawskiem położone jest miasto Czaplinek
Jaskinia Raj - CHĘCINY
Mamry) – jezioro w północno-wschodniej Polsce, na Pojezierzu Mazurskim, w Krainie Wielkich Jezior Mazurskich.
Łysica – najwyższy szczyt w Górach Świętokrzyskich,
Grota Łokietka – jaskinia krasowa o rozwinięciu poziomym w Dolinie Sąspowskiej w północno-zachodnim zboczu Chełmowej Góry w obrębie Ojcowskiego Parku Narodowego,
Jezioro Dąbskie – w północnej części Doliny Dolnej Odry. Stanowi dawną zatokę Zalewu Szczecińskieg
Jezioro Wigry jest położone wśród lasów Puszczy Augustowskiej
Łebsko – jezioro przybrzeżne w województwie pomorskim na Wybrzeżu Słowińskim
Ślęża należy do Korony Gór Polski i Korony Sudetów Polskich.
maczuga herkulesa- najdująca się w Pieskowej Skale na obszarze Ojcowskiego Parku Narodowego
j. kronowskie - zbiornik retencyjny położony w dolnym odcinku rzeki Brdy, w województwie kujawsko-pomorskim, w pobliżu miejscowości Koronowo,
1 5 1
2010-01-06T19:33:25+01:00
Babia Góra-Beskidy
Jezioro Drawsko-Drawski Park Krajobrazowy
Jaskinia Raj-Pasmo Chęcińskie
Jezioro Mamry-Pojezierze Mazurskie
Łysica-Góry Świętokrzyskie
Jezioro Dąbie-
Grota Łokietka -Ojcowski Park Narodowy(Jura Krakowsko-Częstochowska)
Jezioro Wigry-Wigier
Jezioro Łebsko-Słowińskiego Parku Narodowego
Ślęża-Wielkie Jeziora Mazurskie
Maczuga Herkulesa-Jura Krakowsko-Częstochowska
Jezioro Koronowskie -
2 2 2